פודקאסטים – החזון שלנו

פודקאסטים – החזון שלנו

החזון שלנו
"אֵין בּוּר יְרֵא חֵטְא" אמר הלל הזקן, ואנחנו רוצים לעזור לצמצם את הבורות, האלימות והקיטוב בחברה הישראלית.
לספר וללמד את ההיסטוריה, כדי שלא נצטרך לחיות אותה מחדש.
להגיע לילדים, נוער ובוגרים ולהציג בפניהם דרך אחרת, דרך של אהבת אדם, של חמלה ושל סובלנות, ולהפוך את הרצח של שירה לנקודת מפנה, לטובה, בחברה הישראלית.

סדרת פודקאסטים בנושא סובלנות
סידרת פרקי פודקאסט (תוכניות אודיו להאזנה חופשית דרך האינטרנט), בהפקת יובל מלחי מהפודקאסט המוביל "קטעים בהיסטוריה", המוקדשים לדמויות היסטוריות שפעלו למען אחרים, לעיתים תוך כדי סיכון חיים. בפרקי הפודקאסט נתחקה אחר הסיפורים המדהימים של גיבורים וגיבורות אוניברסליים ואנונימיים בחלקם, כמו סאלי בקר ("המלאך ממוסטר"), מלאלאה יוספזי (זוכת פרס נובל הצעירה בעולם), פלורנס נייטינגייל, פייר בנואה, סלאחטין אולקומן ועוד, וננסה להבין מה הניע אותם לפעול כפי שפעלו.

הרצאות לבני נוער
הכנת הרצאה אינטראקטיבית בנושא סובלנות, המתבססת על פרקי הפודקאסט. ההרצאה תועבר במוסדות חינוך, תנועות נוער ובצה"ל על ידי צוות קטעים בהיסטוריה, וכן על ידי "שגרירי סובלנות" צעירים מרחבי הארץ שיודרכו ויוכשרו להעברת ההרצאה.

מערכי שיעור להעברה בצורה עצמאית
מערכי שיעור בנושא סובלנות, לשימוש מורים, מרצים, מפקדים ומדריכים, המבוססים על סידרת הפודקאסטים. מערכי השיעור יהיו זמינים להורדה לכל המעוניין להעביר את השיעורים באופן עצמאי, כחלק מתוכנית הלימודים או במסגרת יוזמות ותוכניות שונות לעידוד סובלנות. בנוסף, יופצו מערכי השיעור במערכת החינוך, תנועות נוער, צבא, סמינרי מורים ועוד.